Popis produktu

Kvalitní popis produktu spolurozhoduje o úspěchu e-shopu. Popis produktu by měl být výstižný a co nejpřesněji popisovat všechny klíčové vlastnosti a výhody produktu. Je také důležité, aby byl text strukturovaný a hezky formátovaný, aby byl snadno čitelný a přehledný. Výhodou může být použití další grafiky přímo v textu, jako jsou obrázky nebo videa, které mohou zákazníkům pomoci lépe si produkt představit a rozhodnout se pro jeho nákup.

Tip: Jak napsat dobrý produktový popis se dočtete v našem blogu v článku Jak zlepšit produktové popisy na e-shopu?

Ve skladových kartách lze editor popisu vyvolat přímo z panelu nástrojů nebo klávesovou zkratkou Alt+E. Stejně tak lze učinit i na detailu.


V editoru lze text formátovat a vkládat do něj grafiku nebo odkazy na média, např. video z Youtube. 

Zalomení stránky

Na e-shopu je popis zobrazován na detailu produktu. V případě dlouhého popisu se zobrazí jen jeho část a zbytek je dostupný ve střední části stránky. Místo, které zůstane ještě v horní části se oddělí právě "zalomením stránky". Je to výhodné zejména v případě, že potřebujete určitý obsah zachovat v horní části detailu a automatické zalomení jej "přepůlí".

Více je patrné z obrázků.


Na obrázku níže je vidět, že text v horní části končí v místě zalomení a zbytek pak je celý zobrazen ve střední části.