Základní informace

ContOS je software, který pomáhá obchodníkům a prodejcům provozovat jejich byznys.

ContOS je určen pro prodej v kamenném obchodě, ale i pro prodej na Internetu. Je vhodný pro nasazení zejména v oblastech:

  • nákup a výkup zboží
  • prodej zboží
  • komisní prodej (zprostředkovatelský prodej)
  • zastavárenská činnost

ContOS je centrálním místem, kde se všechna obchodní data sbíhají a kde se zpracovávají.

ContOS je alternativou pro ty, kteří používají různé ekonomické nebo účetní programy a potřebují svou práci dělat snadněji bez složitostí účetní agendy.

ContOS je unikátní v tom, že:

  • umožňuje nákup a příjem zboží z několika zdrojů – nákupem od dodavatelů, výkupem od osob prostřednictvím kupní smlouvy, umí komisní prodej a umožňuje prodávat zboží z propadlých zástav.
  • dokáže prodávat přes více prodejních kanálů – kamenné provozovny, e- shopy, aukční servery.
  • integruje procesy uvnitř obchodu – pořizování údajů o zboží, naskladňování, oceňování, komunikaci se zákazníky, sledování objednávek, skladovou dostupnost, komunikaci s přepravními službami, komunikaci s bankami, komunikaci s účetnictvím a další

Tip: Další důvody, proč stojí za to při prodeji a výkupu zboží, komisním prodeji či zastavárenské činnosti využívat specializovaný software jsou popsány v tomto článku.

Hlavní okno aplikace, v záložkách jednotlivé agendyAdresářŠablony e-mailů a HTML editorEditor tiskových sestav


ContOS je flexibilní, protože:

  • každému pracovníkovi lze přidělit pouze moduly a oprávnění, které potřebuje
  • lze jej nasadit na různě složitou síťovou infrastrukturu, od provozu na jediném PC až po cloudové řešení s oddělením databáze, souborového úložiště a aplikačního serveru
  • dokáže velmi rychle zpracovávat i veliká množství záznamů
  • současně mohou pracovat desítky až stovky uživatelů
  • lze rozšiřovat o další uživatelské funkce a moduly, má vstřícnou licenční politiku


ContOS je přívětivý, protože:

  • našim zákazníkům věnujeme podporu a péči během implementace i během rutinního provozu
  • pro náročné zákazníky poskytujeme smluvní vztah na základě rámcové servisní smlouvy
  • dokážeme implementovat individuální úpravy a zakázkové práce
  • v naší firmě ContOS používáme také a chceme, aby byl nejlepší


ContOS disponuje silnými nástroji, které řeší např. tyto činnosti:

  • vedení skladu, evidence skladových příjemek a výdejek, široké možnosti vedení obchodních informací o zboží, třídění dle nomenklatur (kategorií), libovolné vlastnosti zboží, fotografie, vyhledávání
  • evidence výkupních smluv
  • různé způsoby naskladňování přijatého zboží: přímé naskladňování na připravené skladové karty, automatické zakládání nových karet přímo z výkupní smlouvy, rozpad vykoupeného zboží na více skladových karet
  • vedení komisních smluv, široké možnosti stanovení způsobu výpočtu nároku objednatele a odměny obstaratele
  • evidence dodatků ke komisním smlouvám, změny cen, prodlužování smluv
  • snadné a přehledné vyúčtování komisních smluv
  • okamžitý přehled o částkách k vyplacení, hlídání termínů, splatností, ochrana před předčasným vyplacením
  • přehled pohledávek a závazků napříč všemi agendami
  • snadné vracení komisního zboží, možnost účtování dodatečných nákladů (stornopoplatky, náklady za doplňkové služby, opravy, poštovné, škod apod.)
  • hromadné vyúčtování komisních položek pro více komisionářů, včetně odesílání podkladů k vyúčtování
  • přehledný prodej zboží, možnost prodeje I neskladových položek, možnost prodeje v cizí měně
  • bohatý systém slevových voucherů a slevových akcí
  • možnost naplňování údajů o zboží z internetových databází včetně fotek
  • automatizované pořizování fotek ke zboží
  • skladové a kmenové karty
  • při prodeji hlídán skladový stav I vzhledem k rezervovanému zboží v objednávkách
  • podpora čárového kódu pro evidenci zboží i dokladů, vyhledávání i prodej dle čárového kódu EAN13 a CODE128
  • možnost tisku účtenek na pokladní tiskárnu
  • plná podpora EET, včetně správného zaúčtování prodeje bazarového zboží ve zvláštním režimu DPH
  • evidence objednávek, sledování průběhu jejich plnění, úhrad I expedice, propojení na přepravní službu i na banku
  • hromadné zpracování objednávek, automatické zasílání zálohových faktur, daňových údajů, vytváření expedice a export těchto dat do systémů přepravců (PPL, DPD, GLS, Česká pošta a další)
  • podpora prodeje na e-shopu, možnost online přenosu dat
  • komunikace s bankovním účtem, párování plateb s doklady
  • elektronická komunikace se zákazníky, odesílání emailů a SMS přímo z aplikace s využitím uložených obchodních informací
  • podpora zvláštního režimu DPH
  • uživatelsky definované a přizpůsobitelné sestavy
  • podpora více uživatelů, možnost definovat uživatelské oprávnění pro přístup k funkcím programu a datům
  • podpora uživatelsky definovaného exportu dat
  • velmi výkonný systém, možnost zpracovávat velké množství záznamů, systém je připraven růst společně s podnikáním

Začít můžete již dnes