Podpora on-line

Víme, jak někdy složité bývají začátky s novým programem. Chceme Vám poznávání a používání ContOSu co nejvíce usnadnit a také pomoci s náběhem na tento systém. Kvalitní podpora uživatelů je jednou z našich priorit, proto nabízíme podporu on-line.

Uživatelům, kteří mají počítač připojený k Internetu, nabízíme on-line podporu. Pomocí této služby lze pomoci s instalací programu, vyřešit problém s nastavením počítače, ukázat ovládání programu nebo vyřešit chybový stav. To vše rychle a přesně.

Jak to funguje?

Nejprve si z našich stránek stáhnete malý komunikační program a na svém počítači jej spustíte. (Doporučujeme však tento program stáhnout a ponechat si ho na ploše pro opakované využití).


Stáhnout TeamViewer

Dotaz

Položení dotazu pomocí kontaktního formuláře. Slouží pro:

  • Obchodní dotazy
  • Nabídky cenové kalkulace
  • Nasazení aplikace
  • Propojení s e-shopy

Položit dotaz »

Helpdesk

Pro uživatele obchodního systému ContOS provozujeme moderní Helpdesk, který slouží k:

  • požadavek na řešení problémů
  • hlášení chyb
  • požadavky na nové funkce

Přejít na helpdesk »

Dokumentace

Uživatelská dokumentace k aplikaci, návody, postupy, způsoby řešení, optimalizace procesů

Přejít k dokumentaci »

Časté dotazy

Seznam často kladených dotazů a jejich odpovědí.

Přejít na dotazy »


© 2012 - 2017, TT Software, s.r.o., ContOS® je registrovaná ochranná známka.