Vyhledání duplicitních adres a jejich sloučení
Postupem času se v adresáři mohou objevit duplicitní záznamy. Většinou však již k těmto záznamům existují pořízené nějaké doklady a tudíž se jejich smazání nezdaří. ContOS však umožňuje převést související doklady na jiný záznam v adresáři a takto uvolněný záznam poté odstranit.
Vyhledání duplicit
K zobrazení duplicitních adres slouží tisková sestava "Přehled duplicitních emailů v adresáři", která takové adresy vypíše včetně počtu duplicit. Tyto adresy pak lze sloučit pomocí akce Sloučení klientů.
Sloučení duplicitních adres
Při slučování adres doporučujeme tento postup:
- Vyhledat klienta dle e-mailu -> objeví se jeho duplicitní záznamy.
- Každý záznam má sloupec ID, zapamatujte si tedy ID toho klienta, na něhož se doklady sloučí.
- Akce/Sloučení klientů
- V dialogu stiskněte příslušné tlačítko s ID klienta, na kterého se převedou ostatní doklady. Zobrazí se potvrzovací okno, které potvrdíte.
- Záznam klienta, jehož doklady byly přesunuty lze pak z adresáře smazat (už u něj nejsou žádné doklady, jelikož byly převedeny pod toho s tím vybraným ID).
Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
RSS