Komunikace z objednávek

Ke každé objednávce jsou na záložce Komunikace evidovány veškeré zprávy (e-maily nebo SMS), které k ní byly vytvořeny. K objednávce je také možno zprávy ručně přidávat a odesílat.

Obr. 1 - Zprávy k objednávce a jejich úpravy.

Obr. 1 - Zprávy k objednávce a jejich úpravy.

Zprávy vytvořené z hromadného zpracování

E-mailové nebo SMS zprávy jsou generovány také během zpracování objednávek pomocí průvodce (Akce/Zpracování objednávek…). Také tyto zprávy jsou u každé objednávky evidovány a lze je najít na kartě Komunikace.

Obr. 2 - Vytváření zpráv v rámci zpracování objednávky.

Obr. 2 - Vytváření zpráv v rámci zpracování objednávky.

Zprávy vytvářené k objednávce interaktivně

Zprávy k objednávce lze jednoduše přidávat a vytvářet na záložce Komunikace. Velkou výhodou jsou šablony zprávy, pomocí který lze do vytvářené zprávy vyplnit např. seznam položek objednávky.

Obr. 3 - Definice šablony pro e-mailové zprávy.

Obr. 3 - Definice šablony pro e-mailové zprávy.

Na základě této šablony lze snadno vytvořit novou zprávu, kterou lze rovnou odeslat zákazníkovi.

Obr. 4 - Zpráva, vytvořená na základě šablony a její editace.

Obr. 4 - Zpráva, vytvořená na základě šablony a její editace.