Tipy a návody

Na tomto místě se pravidelně objevují aktuality, týkající se ContOSu. Kromě informací o novinkách vás budeme seznamovat s dalšími možnostmi aplikace, ukazovat, jak v ní řešit různé situace a přinášet užitečné tipy a návody.

Novinky ve verzi 3.1.126.1 ze dne 3.8.2020

ContOS má svůj e-shop, dashboard v aplikaci, redesign skladových dokladů, nové funkce pro tisk štítků s čárovým kódem, nové funkce v hromadném zpracování komisních smluv, barevné odlišení objednávek dle stavu, načítání dobírek ze Zásilkovny a České pošty do plateb, hromadná změna údajů v kmenových kartách, vylepšení výkonu v seznamu komisních smluv. To je jen základní výčet hlavních novinek v této verzi.

ContOS má svůj e-shop!

Dokončili jsme základní verzi e-shopu pro ContOS, který se tak stává unikátním řešením pro prodej zboží v prodejně i on-line. Nyní si může každý jednoduše vytvořit svůj e-shop a nabízet v něm zboží, které má v ContOSu.
Automatická synchronizace se skladem, neomezené množství produktů, stahování objednávek, automatizované vyřizování - to jsou jen některé vlastnosti tohoto řešení.
E-shop si již nyní můžete vyzkoušet v aktuální verzi ContOSu. Vzhledem k tomu, že toto všechno je pouze začátek, je až do odvolání provoz e-shopu v ceně ContOSu, nezaplatíte navíc ani korunu!
Přečtěte si více o tomto řešení a prohlédněte si ukázkový e-shop on-line. Vše naleznete v tomto článku.

 

Jak poslat klientům přehled jejich komisního zboží v prodeji?

Někdy potřebujete svým klientům - komitentům zaslat aktuální přehled zboží, které u vás mají v prodeji. ContOS umí klienty, kteří mají u vás aktuálně mají zboží, vyhledat, pro každého zvlášť připravit přehledovou sestavu a tu odeslat jako přílohu na jejich e-mail, včetně průvodního povídání.

Generování vyúčtování komisních smluv

Tento článek vysvětluje vytváření vyúčtování komisní smlouvy. Provede vás jednotlivými kroky a připraví k závěrečnému rozeslání vyúčtování klientům.

Skupiny vlastností

Vlastnosti zboží mohou být členěny do skupin a barevně odlišeny. Přispívá to nejen k přehlednosti a logickému uspořádání informací v ContOSu, ale také na detailu produktu v e-shopu, kde jsou vlastnosti také dle skupin zobrazovány. V tomto článku si ukážeme, jak vlastnosti produktu členit do skupin.

Objednávky lze vyřizovat hromadně

Pro každou objednávku lze vygenerovat daňový doklad, záznam o expedici, změnit její stav, vytvořit e-mailovou zprávu s daňovým dokladem jako přílohou, odeslat avízo pomocí SMS, popř. vytisknout dodací listy a podobně.


Komunikujte se zákazníky přímo z ContOSu
ContOS umožňuje elektronicky komunikovat s klienty, automatizovaně vytvářet a evidovat zasílané zprávy. Zprávami mohou být e-maily nebo SMS a mohou být vytvářeny ručně nebo generovány během zpracování. Odesílejte klientům smlouvy přímo z aplikace a mějte tak přehled nad historií komunikace.

Automatické vyplňování údajů o zboží
Jak by se vám líbilo, když byste z knihy sejmuli čárový kód a ContOS vám další informace stáhl automaticky? Včetně fotky, jména autora, vydavatelství, žánru nebo hodnocení? A to samé u hudebních nosičů? Za tímto účelem má uživatel možnost zadat čárový kód knihy, CD, LP nebo název titulu a ContOS jej vyhledá v některé z veřejně dostupných databází jako je např. Google Books, Discogs nebo Databáze knih.

Vyúčtování komise: Jak zaevidovat platbu bankovním převodem?

Pokud platba proběhla převodem, je potřeba tuto informaci zanést na daném vyúčtování jako úhradu do banky: na vybraném vyúčtování karta Úhrady/Nová úhrada/Úhrada do banky. Díky této evidenci máte k dispozici veškeré informace k platbě a rovněž tak můžete řešit situace, kdy je celková částka vyplacena po částech.