Zobrazit menu

Evidence a vyřizování objednávek

Modul Objednávky umožňuje sbírat objednávky, sledovat průběh jejich vyřizování a pohodlně provádět některé hromadné operace. Objednané množství na skladě je automaticky blokováno, aby nedošlo k jeho prodeji někomu jinému. Objednávky lze tím pádem využít i pro zajištění rezervace zboží konkrétnímu zákazníkovi. K objednávkám lze tisknout a odesílat zálohové faktury, evidovat přijaté úhrady, generovat daňové úhrady a sledovat celý proces vyřizování. Objednávky lze také snadno připravit pro expedici pomocí některé kurýrní služby jako je např. PPL nebo Česká pošta. Vše probíhá rychle a pod plnou kontrolou uživatele.


Objednávka může obsahovat jak skladové položky (vybrané ze skladových karet), tak i položky neskladové, čili poštovné nebo libovolné zadané položky. Objednávky od jednoho zákazníka lze snadno slučovat do jediné objednávky, je rovněž možné do nevyřízené objednávky přidávat či odebírat další položky.

U každé objednávky lze pořizovat jednu nebo více úhrad, tak jak postupně přicházejí. Lze tedy úspěšně řešit případy, kdy zákazník hradí objednávku po částech, či omylem pošle jinou částku. Rovněž je tak možno řešit doobjednávání na dosud nevyřízených objednávkách a s tím spojené další dodatečné úhrady.


Z modulu Objednávky lze zákazníkům odesílat standardizované emailové zprávy, které si lze připravit v Šablonách mailů. Lze např posílat informace o stavu objednávky, zasílat proformy, daňové doklady, libovolné informace k objednávce, zprávy o expedici apod.

Základní funkce

  • Rychlé založení objednávky
  • V případě propojení s e-shopem automatické stahování nových objednávek
  • Možnost objednávat i neskladové položky
  • Široké možnosti nastavení dopravy a platby
  • Možnost expedice objednávek ze zahraničí
  • Hromadné vyřizování více objednávek najednou
  • Možnost zasílání dokladů zákazníkům e-mailem
  • Tisk proforem a generování daňových dokladů
Contos
logo