image
image
image
image

ContOS a uplynulých 12 měsíců

Poslední rok ukázal, že mezi nejohroženější segmenty trhu patří střední a menší firmy, podnikatelé a živnostníci. Těm, na rozdíl od velkých korporací, které si dokáží na státu vydupat dotace a úlevy, musí stačit jen vlastní ruce a hlava. Spoléhat se na jakékoli státní přísliby a podpory nemá smysl. Je důležité hledat vlastní řešení a připravovat se, protože je jisté, že po krátké letní pauze budou příští měsíce a roky v podobném duchu jako byl rok uplynulý a stav před březnem 2020 se již nikdy nevrátí. S touto realitou je třeba počítat.

E-shop: Hlavní stránka katalogu produktů.

Také uživatelé našeho software museli bojovat v nepředvídatelných podmínkách, jejich prodejny byly většinou, tak jako všude, zavřené, nebo ve velmi omezeném režimu. V okamžiku, kdy jsme na jaře 2020 dokončili základní verzi e-shopu, začali své aktivity přesouvat do on-line světa. Odměnou byla radost z prvních objednávek, které se automaticky přenesly do ContOSu, z prvních plateb, které si aplikace stáhla z bankovních výpisů a z prvních balíčků, pro které si přijel kurýr na základě on-line podání - jak jinak, než odeslaného z ContOSu.

Ani my jsme nezaháleli a do aplikace přidávali další funkce, které usnadňují a zrychlují naskladňování zboží, jeho focení, naceňování. Pro antikváře jsme přidali funkci automatického načítání informací o knize z internetových databází, vylepšili průvodce hromadných úprav zboží a oni najednou zjistili, že sami, bez brigádníků, přidají na e-shop i 400 knih denně. Dříve nemyslitelné, avšak nyní s ContOSem reálné.

Dnes vydáváme novou verzi našeho software, ve které je již "dospělý" e-shop, který umí automaticky zobrazovat slevy cen, který má štítky na zboží, který umí slevové kupóny, dopravy zdarma nebo třeba přidat k velké objednávce dárek. Vyhledávací pole má našeptávač s obrázkem produktu, jeho cenou a dostupností. Zákazníci mohou díky filtrům a automatickým odkazům brouzdat e-shopem a nakupovat. Díky spoustě dalších detailů jsme vylepšili ovladatelnost a uživatelskou přívětivost e-shopu, jeho výkonnostní, bezpečnostní i SEO parametry. Podrobný popis všech novinek naleznete v odkazu zde.

Víme, že přejít na nový systém není jednoduché a většinou se toho lidé bojí, protože si uvědomují, kolik práce je za tím schováno. A pak je tam také nejistota v tom, zda ten nový systém bude opravdu tak přínosný, aby tu námahu vyvážil a aby se jednoduše vyplatil. Máme s tím zkušenosti a jsme připraveni našim budoucím zákazníkům pomoci. Dokážeme naimportovat údaje o zboží včetně fotek do nového systému, vše správně nastavíme, zprovozníme a naučíme je s celým systémem pracovat. Smyslem toho je, aby přechod na nový systém byl zároveň povýšením dosavadní činnosti, aby jí umožnil uspět ve změněných podmínkách a všem přinášel zisk a přidanou hodnotu.

Pokud vás naše řešení zaujalo, kontaktujte nás e-mailem, telefonicky nebo na našich stránkách. Rádi vám naše řešení představíme a vše vysvětlíme.

Na závěr slova našeho zákazníka, který provozuje bazar a antikvariát kulturního charakteru Mercatino - věci z druhé ruky, pana Kollároviče:

"Není to jen eshop, ale software, který běží v pozadí a pomáhá mi řídit obchod takovým způsobem, že mám pocit čím dál větší svobody, nezávislosti a jistoty v podnikání. Pomáhá mi být čím dál více samostatnější. Šetřím neuvěřitelné množství času a peněz, které bych potřeboval na brigádníky, kdybych jej neměl. Veškeré procesy jsou přátelské a člověk při tom způsobu práce ani nemá mnohokrát pocit nějaké práce, jako spíše zábavy. Dává mi naději do budoucna, že můžu být malý nezávislý podnikatel a veškeré věci si dělat v podstatě úplně sám. Díky Contosu jsme přežili několik tsunami koronaviru, které bychom bez něj nezvládli a dává mi také naději, že přežijeme i další, které přijdou. Kolik jich bude? Nikdo neví, ale s ním jsem na to připravený." (www.mercatino-olomouc.cz)